Već 18 godina, Judita Železnik gradi svoj profesionalni put unutar jednog od najprepoznatljivijih kozmetičkih brendova u regiji – Kozmetika Afrodita. Kao voditeljica marketinga i komunikacija za strana tržišta Adria regije, Judita svakodnevno spaja kreativnost i strategiju, njegujući prepoznatljiv Afroditin identitet koji se oslanja na tradiciju, prirodu i inovaciju.
Povodom 55. rođendana Kozmetike Afrodita, koji će se 8. novembra svečano obilježiti i u Sarajevu, u hotelu Nomad, razgovarali smo s Juditom o ovom impresivnom jubileju, filozofiji brenda, ali i o novom revolucionarnom proizvodu – Glazed Skin Glow Shotu, koji simbolizira Afroditinu viziju „ljepote budućnosti“.
Kroz razgovor nam je otkrila kako je Afrodita izrasla iz skromnog laboratorija u Rogaškoj Slatini u međunarodno priznati brend, kako uspijeva ostati vjerna svojim korijenima dok istovremeno kroči u svijet hi-tech kozmetike, i zašto vjeruje da je prava ljepota – ona prirodna, iskrena i održiva.
Afrodita slavi impresivnih 55 godina postojanja. Kada pogledate unazad, koji biste trenutak ili odluku izdvojili kao prekretnicu koja je oblikovala brend kakav poznajemo danas?
Ključni trenutak koji bih izdvojila dogodio se prije otprilike četrnaest godina, kada smo napravili strateški zaokret iz kategorije njege tijela prema njezi lica. Taj je korak označio početak razvoja naših premium linija proizvoda za njegu lica kao npr. Pure Gold s česticama čistog zlata ili Perfect code s biomimetičkim peptidima, čime smo ušli u potpuno novi segment profesionalne dermokozmetike i dodatno učvrstili poziciju Kozmetike Afrodita kao stručnjaka za cjelovitu njegu kože. Taj iskorak nije bio samo promjena u ponudi, već i u načinu razmišljanja – otvorio nam je vrata prema inovacijama, novim tehnologijama i sofisticiranijem pristupu ljepoti, što je snažno oblikovalo identitet brenda kakvog poznajemo danas. Kozmetika Afrodita danas prije svega znači proizvode za njegu lica i ne više brand šampona za kosu i tijelo kao što je bilo poznato u regionu.


Šta, po vašem mišljenju, čini Afroditu posebnom u svijetu kozmetike?
Ono što Kozmetiku Afrodita čini doista posebnom jeste autentična povezanost između prirode, znanosti i tradicije. Već desetljećima ostajemo vjerni filozofiji prirodne ljepote, a istovremeno kontinuirano ulažemo u razvoj i inovacije. Naša snaga leži u vlastitom znanju i proizvodnji, što nam omogućuje potpunu kontrolu nad kvalitetom i svakim detaljem proizvoda.
Osim toga, Afrodita nije samo kozmetički brend – ona nosi vrijednosti predanosti, povjerenja i odgovornosti prema koži i prirodi. Upravo ta kombinacija stručnosti, strasti i iskrenosti čini nas prepoznatljivima i voljenima među potrošačima diljem regije.

Koliko je kroz tih 55 godina bilo važno ostati vjeran tradiciji, a istovremeno ići ukorak s inovacijama i novim trendovima u ljepoti?
To je bilo – i ostaje – jedno od naših najvećih postignuća i izazova. Tijekom svih 55 godina uspješno balansiramo između tradicije i inovacije. Naša tradicija proizlazi iz bogatog iskustva, znanja i povjerenja potrošača, dok nas želja za napretkom neprestano potiče da uvodimo nove tehnologije, moderne formulacije i suvremene pristupe njezi kože.
Vjernost tradiciji znači da nikada ne zaboravljamo tko smo i odakle dolazimo – iz prirode, iz srca Rogaške Slatine – ali istovremeno gledamo naprijed, prema budućnosti ljepote koja je održiva, inovativna i prilagođena potrebama suvremenog potrošača. Upravo ta ravnoteža daje Kozmetici Afrodita njezinu posebnu snagu i dugovječnost.

Kako biste opisali današnju viziju Afroditinog brenda? Što znači “ljepota budućnosti” za vas?
Današnja vizija Kozmetike Afrodita temelji se na ideji “ljepote budućnosti” – ljepote koja je prirodna, održiva i odgovorna. Vjerujemo da budućnost pripada brendovima koji njeguju autentičnost, transparentnost i poštovanje prema koži i okolišu.
Za nas to znači razvijati napredne, učinkovite formulacije koje spajaju snagu prirodnih sastojaka s najnovijim znanstvenim dostignućima, stvarajući proizvode koji potiču zdravu, autentičnu ljepotu.
„Ljepota budućnosti“ za Afroditu nije samo izgled, već stav prema sebi, prirodi i društvu – to je ravnoteža između unutarnje harmonije, samopouzdanja i poštovanja prema planetu na kojem živimo.

Proizvod Glazed Skin Glow Shot nazvan je „ljepotom budućnosti“. Kako je nastala ideja za njegov razvoj i što ga čini tako posebnim?
Ideja za Glazed Skin Glow Shot proizašla je iz naše želje da potrošačicama ponudimo instant rješenje za prirodan, zdrav i blistav izgled kože – upravo ono što danas simbolizira „ljepotu budućnosti“. Inspiraciju smo pronašli u globalnom trendu “glazed skin”, koji naglašava svježinu, hidrataciju i prirodan sjaj – kao koža iz stakla, ali smo mu pristupili na Afroditin način – s naglaskom na prirodne aktivne sastojke, čistu formulaciju i dermatološku učinkovitost. Taj jedinstveni hi-tech koncentrat nudi više od GLOWA, više od LIFTINGA i više od PLUMP EFEKTA.
S najnovijom generacijom kiselina pogodnih za kožu, koje su nježne i prema osjetljivoj koži, za samo sat vremena vidljivo zaglađuje kožu te joj daruje nevjerojatno sjajan izgled.
Ono što Glow shot čini posebnim jeste njegova višestruka funkcionalnost: kombinira njegu i trenutačni estetski efekt, a rezultat je glatka, nevjerojatno sjajna i kristalno jasna koža koja reflektira svjetlost kao da je od stakla. S Glow Shotom smo željeli pokazati da ljepota budućnosti nije u prekrivanju, nego u naglašavanju prirodnog sjaja i vitalnosti kože.
Glazed Skin Glow Shot je koncentrat sastojaka za vidljivo poboljšanje teksture kože i sjaja vašeg tena.
Sa snagom najnovije generacije kiselina pogodnih za kožu (bademova, laktobionska, traneksaminska) osigurava nježnu eksfolijaciju koja zaglađuje površinu kože te potiče prirodni proces njezine obnove. Smanjuje znakove hiperpigmentacije te čini ten jasnijim.
Nonapeptide-1 inhibira sintezu melanina te posvjetljuje kožu, a niacinamid prekrasno ujednačava njezin ten.
Mikrosfere morskog kolagena odmah zatvaraju pore*, a anti-age peptidi potiču sintezu kolagena, elastina i hijaluronske kiseline. Uz redovitu uporabu koža postaje čvršća, punija i elastičnija.
Koncentrat se iznimno brzo upija u kožu. Čini se kao da na koži ne nosite ništa, a vaša „gola koža” zapanjujuće je lijepa.


Korejski trend “glass skin” osvojio je svijet. Kako ste ga interpretirali na Afroditin način?
Trend „glass skin“, koji potječe iz Koreje, fascinirao nas je svojom idejom besprijekorno čiste, zdrave i sjajne kože. No, u Kozmetici Afrodita smo ga interpretirali na svoj, autentičan način – kroz prizmu prirodne, održive i stvarne ljepote.
Za nas „Afroditin glass skin“ znači njegovana, hidratizirana i vitalna koža koja zrači iznutra prema van, bez potrebe za slojevima šminke ili filtrima. Umjesto da težimo savršenstvu, naglašavamo autentičnost i ravnotežu – kožu koja diše, izgleda svježe i živo.
Kombinirajući prirodne sastojke, inovativne formulacije i znanstveni pristup, razvili smo proizvod koji pruža taj željeni „glow“ efekt, ali na zdrav, siguran i održiv način – u skladu s Afroditinom filozofijom ljepote budućnosti.

Koliko je važno danas ponuditi proizvod koji spaja nauku i estetiku, a da pritom ostane dostupan široj publici?
Danas je iznimno važno ponuditi proizvode koji spajaju znanost i estetiku, jer suvremeni potrošači očekuju više od kozmetike – žele vidljive rezultate, ali i užitak u korištenju. Upravo zato u Kozmetici Afrodita neprestano tražimo ravnotežu između učinkovitosti, sigurnosti i pristupačnosti.
Naš cilj je da vrhunska, znanstveno utemeljena njega kože ne bude privilegij odabranih, već dostupna svakoj osobi koja želi njegovanu i zdravu kožu. Vjerujemo da se prava ljepota nalazi u jednostavnosti, dosljednosti i povjerenju, a naš zadatak je da kroz inovacije i kvalitetu te vrijednosti prenesemo u svaki proizvod.

Koji su prvi utisci korisnika i profesionalaca nakon lansiranja Glazed Skin Glow Shota?
Reakcije su bile izuzetno pozitivne – i od krajnjih korisnica i od profesionalaca iz svijeta kozmetike. Već nakon prvih testiranja dobili smo brojne komentare kako Glow Shot trenutačno osvježava i posvjetljuje ten, dajući koži onaj poželjni „glazed“ efekt prirodnog sjaja, ali bez osjećaja težine ili masnoće.
Posebno nas veseli što su kozmetički stručnjaci i beauty influenceri prepoznali proizvod kao savršenu kombinaciju njege i instant rezultata odmah nakon upotrebe, što potvrđuje da smo uspjeli spojiti znanost, estetiku i iskustvo uživanja u jednom proizvodu.
Takvi dojmovi su nam najveća potvrda da „ljepota budućnosti“, kako je mi vidimo, doista ima svoje mjesto i među profesionalcima i među svakodnevnim korisnicima.


Nakon spektakularne proslave u Ljubljani, Afrodita uskoro donosi svoj futuristički događaj i u Sarajevo. Što publika može očekivati od večeri 8. novembra u hotelu Nomad?
Večer će biti puna sjajnih doživljaja, proslave i promocije novog Glow shot koncentrata, a istodobno i zahvala svim našim pozvanicima za predanost, strast i snagu, kojima svakog dana bude sjaj drugih žena, kako bi se osjećale jedinstvene, snažne i vrijedne. Lijepe u svojoj koži, savršene u svojoj biti.
Želimo, da naša revolucionarna inovacija – GLAZED SKIN GLOW SHOT u svima njima probudi ono što svaki dan daruju drugima.

Koliko vam znači prisustvo i podrška partnera, medija i influencera iz BiH, posebno u kontekstu regionalnog rasta brenda?
Podrška partnera, medija i influencera iz BiH za nas ima iznimno veliku vrijednost. Bosna i Hercegovina je jedno od naših ključnih tržišta u Adria regiji, gdje potrošači pokazuju veliku lojalnost i povjerenje u Afroditu. Upravo zato nam je važno da naš rast gradimo s lokalnim partnerima, koji prepoznaju našu filozofiju i dijele naše vrijednosti.
Prisutnost medija i influencera dodatno doprinosi tome da se naša poruka o prirodnoj i odgovornoj ljepoti širi autentično i vjerodostojno. Njihova podrška nije samo promocija – to je suradnja temeljena na uzajamnom poštovanju, koja nas inspirira da budemo još bolji i inovativniji.
Regionalni rast brenda Afrodita ne bismo mogli ostvariti bez takvih odnosa – oni su naša prava snaga i potvrda da naša vizija „ljepote budućnosti“ ima snažan odjek i izvan granica Slovenije.
Koliko je za vas kao voditeljicu marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics izazovno prenijeti istu energiju i poruku brenda u različitim tržištima i kulturama?
Kao voditeljica marketinga stranih tržišta, svakodnevno se susrećem s izazovom kako prenijeti energiju i poruku brenda Afrodita na način koji rezonira u različitim tržištima i kulturama. Svako tržište ima svoje specifičnosti – od kulturnih normi i jezika do lokalnih trendova i potrošačkih navika. Naš cilj je uvijek očuvati autentičnost brenda i njegovu prepoznatljivu vrijednost, ali istovremeno prilagoditi komunikaciju tako da bude relevantna i inspirativna za lokalnu publiku. Taj balans između globalnog identiteta i lokalne prilagodbe čini svaki projekt izazovnim, ali i izuzetno kreativnim i motivirajućim.
Kroz svoj posao svakodnevno balansirate kreativnost, strategiju i emociju brenda. Što vas najviše inspirira u tom poslu?
Najviše me inspirira mogućnost da spojim kreativnost, strategiju i emociju brenda kako bismo stvorili iskustva koja stvarno dopiru do ljudi. Svaki projekt je prilika da pričamo priču Kozmetike Afrodita na način koji je istovremeno atraktivan, relevantan i emotivno povezan s našom publikom. Inspirira me vidjeti kako naše ideje oživljavaju u kampanjama, proizvodima i komunikaciji te kako pozitivno utječu na ljude i njihovu svakodnevicu. Taj spoj kreativnog izraza i strateškog razmišljanja čini moj posao izuzetno motivirajućim i ispunjavajućim.


Koji vam je najdraži trenutak iz Afroditinih kampanja u proteklim godinama, onaj na koji ste posebno ponosni?
Posebno se ponosim na ovogodišnju kampanju za 55 godina postojanja koju smo uvezali s promocijom našeg novog proizvoda Glow shot, s kojom smo postigli veliku interakciju javnosti. Reakcije ljudi, njihova angažiranost i iskrena povezanost s pričom brenda, pokazali su mi koliko naš rad zaista ima utjecaj i koliko je vrijedno ulagati u kreativnost koja rezonira s publikom.
Što smatrate najvećim izazovom u današnjem beauty marketingu, gdje potrošači traže autentičnost, a brendovi sve češće posežu za tehnologijom?
Najveći izazov u današnjem beauty marketingu je pronaći pravi balans između autentičnosti i tehnoloških inovacija. Potrošači sve više traže iskrenost, priče i vrijednosti kojima mogu vjerovati, dok brendovi s druge strane koriste tehnologiju kako bi personalizirali iskustvo i doprli do publike na nove načine. Naša je zadaća osigurati da digitalni alati i trendovi ne zamaskiraju pravu suštinu brenda, nego je nadopunjuju – kako bi komunikacija ostala iskrena, inspirativna i emotivno povezala ljude s Kozmetikom Afrodita.

I za kraj, što za vas osobno znači ljepota?
Za mene osobno, ljepota znači autentičnost i ravnotežu – biti zadovoljna sobom, njegovati tijelo i duh te izražavati svoj stil i osobnost na način koji je iskren i prirodan. Ljepota nije samo vanjski izgled, već i način na koji se osjećamo, kako se odnosimo prema sebi i drugima. U tom smislu, ljepota je kombinacija samopouzdanja, brige o sebi i malih svakodnevnih trenutaka u kojima se osjećamo dobro u svojoj koži.
***
Foto: Privatni arhiv, Judita Železnik, Kozmetika Afrodita
