Sve je počelo sasvim spontano, na jednom eventu, uz razgovor o slatkišima, kreativnosti i želji da se napravi nešto novo. Dvije kolegice iz marketinga, ljubiteljice estetike i italijanskih slastica, odlučile su spojiti znanje, ukus i strast, i tako je nastao Holy Cannoli. Brend koji ne donosi samo hrskave korice i svilenkastu kremu, već i komadić “la dolce vita” u svakodnevicu Sarajlija. Danas, njihov desert budi osmijehe, mirisom podsjeća na Siciliju, a pričom pokazuje da najbolje ideje često nastaju iz ljubavi prema slatkom.

Kako je nastala ideja za Holy Cannoli? Dočarajte nam trenutak kada ste odlučile pokrenuti ovaj mali biznis.

Imale smo veliku želju da radimo nešto novo i kreativno, a da opet možemo primijeniti sve svoje znanje iz marketinga, brendinga i dizajna. Ideja se zapravo rodila sasvim spontano – na jednom eventu. Fahreta je već neko vrijeme razmišljala o pokretanju malog keteringa, a ja sam se tek vratila sa Sicilije, oduševljena cannolima. Shvatile smo da je to zanimljiv proizvod kojeg nema na našem tržištu i da je velika šteta da tako ostane. A iskreno, pomislile smo i – pa zašto ne bismo imale priliku da ih jedemo kad god poželimo?  Obje volimo slatko, pa je sve došlo prirodno.

Zašto baš cannoli? Ima li neka posebna priča ili emocija iza toga?

Prilikom putovanja na Siciliju otkrile smo ovaj desert koji nas je potpuno očarao. Hrskava školjka, kremasto srce, tradicija stara stotinama godina… Svaki zalogaj bio je posebno iskustvo. Poželjele smo da isti osjećaj prenesemo ljudima u Sarajevu – da dožive taj spoj tekstura i okusa koji budi osmijeh. A, iskreno, i da ga same možemo jesti kad god poželimo jer je to jedan od najboljih deserata koje smo ikad probale – prava harmonija okusa i tekstura.

Jeste li prije toga imale iskustva sa pravljenjem slatkiša ili je sve krenulo iz eksperimenta i ljubavi prema slatkom?

Ako se pravljenje kolača kod kuće računa kao iskustvo – onda da! Sve je krenulo iz čiste ljubavi prema slatkom i istraživanja. Isprobavale smo razne kombinacije, mijenjale sastojke, zapisivale svaki detalj i uporno pokušavale iznova. Bilo je i promašaja i smijeha – prvi cannoli je bio preukusan, ali je krema bila toliko tečna da si mogao samo umočiti koricu u nju, nikako je napuniti! Hvala porodici i prijateljima što su bili naši najbolji degustatori i iskreni kritičari – uvijek spremni da probaju i uspješne i one “manje uspješne” verzije s jednakim entuzijazmom.

Kako ste savladale prvi recept? Da li je bilo teško pronaći “onaj pravi” balans između tradicionalnog i svog pečata?

Nismo odustajale dok nismo postigle tradicionalni sicilijanski okus prilagođen našem tržištu. Veliki izazov bio je postići savršeno hrskavu koricu bez upotrebe vina. Nakon više od 15 pokušaja i raznih verzija, pronašle smo savršenu zamjenu. Onda su uslijedili novi izazovi – kako dobiti kremu koja je dovoljno čvrsta, a opet svilenkasta i lagana. Svaki korak bio je lekcija, ali i potvrda da se upornost isplati.

Koristite li domaće sastojke ili uvozite nešto specifično kako biste postigli autentičan italijanski okus?

Koristimo najbolje sastojke dostupne na našem tržištu. Probale smo razne verzije, ali nam je uvijek važnije da naš proizvod bude ukusan i kvalitetan, nego da je proizvodnja jeftinija. I taj balans – lokalnog i autentičnog – čini Holy Cannoli posebnim.

Kako ste došle do imena Holy Cannoli? Ima li neka simbolika ili anegdota iza toga?

Iskreno, htjele smo ime koje je kratko, zvučno i pamtljivo. “Holy Cannoli” ima taj kul momenat, ali i onaj filmski – podsjeća na američki izraz iznenađenja, a opet savršeno opisuje reakciju kad prvi put zagrizeš cannolo. 

Opišite svoj brend u tri riječi.

Hrskavo. Kremasto. Slatko.
Ali mogli bismo dodati i: autentično, zabavno, neodoljivo. Ili jednostavno – pet okusa, pet ličnosti, jedna ljubav: cannolo.

Koliko vam je važno da svaki detalj, od pakovanja do prezentacije, nosi tu “italijansku dušu” sa bosanskim šarmom?

S obzirom da obje dolazimo iz svijeta marketinga, pakovanje i brending su nam jednako važni kao i sam proizvod. Koliko truda smo uložile da postignemo autentičan okus, toliko smo pažnje posvetile dizajnu. Naš poklopac kutije, na primjer, inspirisan je italijanskim tendama – onim šarmantnim, šarenim koje vidiš dok šetaš ulicama Palerma. Naš cilj je da svaka kutija Holy Cannolija bude mali komadić Italije, ali sa sarajevskom toplinom.

S obzirom da ste kolegice s posla, kako balansirate poslovni odnos i prijateljstvo?

Vrlo lako – jer sve vrijednosti koje gajimo privatno, prenosimo i na posao. Super se slažemo, dijelimo sličnu energiju i entuzijazam. Obe vjerujemo u iskrenost, odgovornost i ljubav prema onome što radimo. Kad ti je posao ujedno i zabava, balans se desi sam od sebe.

Šta ste do sada naučile o pokretanju malog biznisa u Sarajevu?

Naučile smo da ništa ne ide preko noći, ali kad imaš dobru ideju, volju i podršku ljudi oko sebe – sve se može. Potrebno je strpljenje, fleksibilnost i dosta improvizacije. Sarajevo ima divnu publiku koja prepozna trud i autentičnost, a to nas najviše motiviše.

Kako ljudi reagiraju kada prvi put probaju vaše cannole?

Reakcije su uvijek pozitivne, često i simpatične. Ljudi nam pišu da nisu mogli stati nakon jednog, da su planirali podijeliti, ali nisu uspjeli. Često čujemo i da im cannoli mirišu i imaju okus baš kao u Italiji – a dobili smo i nekoliko komentara da su čak ukusniji od onih koje su probali tamo. To nam je možda i najveći kompliment.

Imate li planirano proširenje ponude – nove okuse, kolače ili vlastiti kutak za degustaciju?

Svašta planiramo! Nove sezonske okuse, vlastiti kutak i jedan zanimljiv koncept ponude za evente. Uvijek ostavljamo prostor za iznenađenja – jer užitak je veći kad ne znaš šta te čeka.

Kako zamišljate Holy Cannoli za godinu dana?

Sanjamo o mjestu u Sarajevu gdje će se moći popiti savršen espresso i pojesti svježe punjeni cannoli – baš kao u Italiji. Želimo stvoriti mali kutak “la dolce vita”, gdje će ljudi dolaziti ne samo po desert, nego i po osjećaj opuštenosti, druženja i radosti života.

Šta biste poručile drugim ženama koje sanjaju da pokrenu svoj mali brend, ali se još uvijek ne usuđuju?

Nikad nećete biti “dovoljno spremne”. Samo krenite! Sve se nauči kroz proces. Unesite ljubav u to što radite, vjerujte sebi i pronađite iskrenog partnera koji dijeli vašu energiju. Najteže je napraviti prvi korak, a poslije vas ideja sama nosi.

Pet okusa. Pet ličnosti. Jedna ljubav: cannolo.

Classico – kremasta ricotta, nježna slatkoća i hrskava korica.

Cioccolato – bogat spoj čokolade i kakaa, moćan desert koji tjera da zagrizeš još jedan.

Do – zlatna karamela u zagrljaju s hrskavim kikirikijem.

Bianca – tropski kokos i dolce far niente u svakom zalogaju.

Pistafino – pistacija koja zavodi kremastošću i elegancijom.

Za sada, Holy Cannoli postoji online – narudžbe stižu na kućna vrata, bilo da želite da zasladite dan sami ili s prijateljima. Birajte kutiju od 3, 5, 10 ili više komada – sve se radi svježe i po narudžbi, baš kao u Italiji.

***

Foto: Privatni arhiv brenda Holy Cannoli

Komentari su onemogućeni.