Jedan od ključnih elemenata Employer Brandinga su vrijednosti. Zapravo, skup vrijednosti, kulture i iskustava koja oblikuju percepciju svih zaposlenika. Onih sadašnjih, ali i budućih.
Woman.Comm u suradnji s Tershouse coworking prostorom predstavlja potpuno novi format događaja – Mini konferenciju, ovog puta posvećenu temi Employer Brandinga.
Ovaj događaj okuplja stručnjake i entuzijaste iz komunikacijske industrije kako bi istakao važnost brandiranja poslodavca u savremenom poslovnom svijetu. Od predavanja o ključnim konceptima do radionice koja nudi praktične savjete, ova konferencija pruža neophodne uvide i alate za izgradnju jake i autentične radne kulture. Moderirat će je Senad Alibegović, osnivač i CEO agencije KENSHO Communications.
Umjesto da bude tek radno mjesto, poslodavac postaje brend – prepoznatljiv, privlačan i pozitivan. Poslodavci danas ne samo da nude posao, već kreiraju zajednicu u kojoj se zaposlenici osjećaju povezano. Razvijanje jasnih i autentičnih vrijednosti stvara osnovu za snažan Employer Brand. Bilo da je riječ o inkluzivnosti, inovaciji ili radu na održivosti, ove vrijednosti postaju dio identiteta.
Event će se održati 6. marta na adresi Kolodvorska 12, gdje ćemo prvi put imati priliku zaviriti u nove prostorije dugo očekivanog tershouse 2.0.
Više o konferenciji, programu i prijavama na Woman.Comm