Moji videi na TikToku od nekoliko minuta broje milijunske preglede, unatoč trendovima koji diktiraju kraće formate,

kaže Nika. 

“Stvaraju li društvene mreže klonove” naziv je panela koji je otvorio aktualna i zanimljiva pitanja na Women's Weekendu, o kojima su govorile influencerice Slađana Ostić – Slaki Palaki, Nika ilčić i Iva Aničić, rukovoditeljica brenda A1.  Koliko su autentični i na što su sve spremni kako bi dosegli bolju vidljivost objava, ali i kako se nose s nemogućim zahtjevima klijenata i hejterima, bila su neka od pitanja koja je postavljala moderatorica Andrea Andrassy.

Prioritet mi je prilikom stvaranja sadržaja kvaliteta i autentičnost, a ako radim za klijenta onda da u najboljem svijetlu predstavim brend. Ne pratim trendove i nisam ih nikada svjesno ispratila samo zbog većeg broja pregleda, jer po meni to nema smisla,

rekla je Slađana.

S njom se polovično složila Nika koja prati trendove, jer smatra da se uvijek mogu personalizirati i prilagoditi karakteru pojedinca, te da se svakom trendu može dodati doza osobnosti.

Rado ću prihvatiti trend, ali kod mene ipak najbolje prolaze sadržaji u kojima pričam pa mi videi na TikToku od nekoliko minuta broje milijunske preglede, unatoč trendovima koji diktiraju kraće formate,

kaže Nika. 

Naravno, sve sugovornice su se susrele i s nemogućim zahtjevima klijenata, koje su, kažu, spremne odbiti, pa čak i prekinuti suradnju. Govoreći o pogreškama u poslu koji radi, Nika je rekla da su uvijek moguće, te se prisjetila iskustva kada ju je tužila Željka Markić, s kojom se ne slaže, ali joj je istovremeno bila prva jako važna lekcija.

Važno je stati iza svog postupka i snositi posljedice za svoj postupak, kao što je u redu i griješiti, samo se treba ispričati i stati iza toga,

kaže Nika.

O važnosti edukacije na društvenim mrežama govorila je Iva Ančić koja je predstavila edukativnu kampanju A1 „Škola odgovornog influensanja“ koja pomaže bolje razumjeti i educirati influencere kako bi razvili kritičko promišljanje o sadržaju koji objavljuju.

Uvijek proučavamo influencere koje želimo vezati uz naš brend i provjeravamo jesu li u skladu s onime što komuniciramo. U suradnji sa svima njima važno nam je i da prođu našu Školu odgovornog influensanja, jer je za brend koji promovira odgovorno i sigurno korištenje tehnologije biti dosljedan u komuniciranju,

istakla je Ančić.

Iskustvo o tome kako se nosi sa cyberbullingom podijelila je Slađana i zaključila da je ignoriranje jedini pravi način obrane od toga. U istoj poziciji se našla i Nika koja, kako kaže, nije mogla probaviti količinu mržnje koja je bila usmjerena prema njoj s profila iza kojih se ljudi skrivaju, jer joj niko nikada ništa loše nije izgovorio uživo. Iz svega je na kraju, uz puno truda, izašla jača i naučila da se ne treba truditi oko mišljenja koja ne može promijeniti.

Foto: PR/womensweekend

Komentari su onemogućeni.