Nagrada Woman.Comm of the Year, organizirana od strane Woman.Comm Cluba pod vodstvom Irene Miličević Vukoje, postala je simbol prepoznavanja i promocije izvanrednih žena koje oblikuju komunikacijsku industriju u Bosni i Hercegovini i regiji. Ova nagrada, koja slavi profesionalne uzore i njihov doprinos razvoju struke, dodatno ističe ulogu žena kao liderki i inovatorica u ovom dinamičnom sektoru.

Ovogodišnja nagrada dobila je novi, regionalni karakter, čime je dodatno podignut njen značaj. Sarajevo, kao domaćin i mjesto okupljanja istaknutih žena iz industrije, postaje središte razgovora o ženskom liderstvu, dok historijska Vijećnica dodaje poseban pečat glamura ovom važnom događaju.

U intervjuu donosimo inspirativne priče i iskustva žena koje stoje iza ove inicijative i onih koje su svojim radom zaslužile ovo prestižno priznanje.

Irena Miličević Vukoja, direktorica woman.comm cluba i No limit bh. advertising festivala, organizatorica WOMAN.COMM OF THE YEAR

Što je inspiracija iza nagrade WOMAN.COMM OF THE YEAR i kako ste osmislili njezin koncept?

Inspiracija za nagradu Woman.Comm of the Year leži u ideji prepoznavanja i slavlja žena koje svojim izuzetnim doprinosima oblikuju komunikacijsku industriju. Ključna komponenta ove nagrade jeste što kolegice iz komunikacijske industrije same nominiraju jedna drugu, čime se stvara snažan osjećaj međusobne podrške i solidarnosti. Ovaj pristup daje nagradi dodatnu težinu i značaj, jer su to upravo žene iz struke koje najbolje prepoznaju trud i inovativnost svojih kolegica. Također, članice žirija koje su liderke u industriji dodatno podižu kredibilitet nagrade, osiguravajući da ona bude priznanje koje stvarno odražava najviše standarde u komunikacijama.

Što ovogodišnje uvođenje regionalnih nagrada znači za industriju komunikacija i Sarajevo kao domaćina?

Uvođenje regionalnih nagrada Woman.Comm of the Year značajno proširuje utjecaj nagrade, čineći je prepoznatom i izvan granica pojedinih zemalja. Sarajevo, kao domaćin, pozicionira se kao središte važnih razgovora o ženskom liderstvu i inovacijama u komunikacijama na regionalnoj razini, što nam kao Državi daje značaj da upravo Bosna i Hercegovina  je domaćin ove značajne regionalne nagrade, a sama lokacija, sarajevska Vijećnica daje dodatni  dašak glamura zbog povijesne bitnosti same institucije.

Ovaj korak također omogućava povezivanje komunikacijskih lidera i stručnjaka iz različitih zemalja, čime se doprinosi razvoju regionalne suradnje i razmjeni ideja. S obzirom na to da članice žirija dolaze iz vodećih regionalnih agencija i organizacija, nagrada dobija dodatni kredibilitet kao pravi pokazatelj izvrsnosti u industriji.

Kako vidite dugoročni utjecaj WOMAN.COMM OF THE YEAR na prepoznavanje i promociju žena u komunikacijskoj industriji?

Dugoročno, Woman.Comm of the Year ima potencijal postati snažan alat za promociju žena i njihovih postignuća u komunikacijskoj idustriji, ali i u svim ostalim sferama kako poslovnim tako i privatnim , stvarajući pozitivne uzore za nove generacije. Nagrada, ne samo da prepoznaje postojeće liderice, već i inspirira mlade profesionalke da se aktivno uključe u industriju, znajući da će njihov trud biti prepoznat i nagrađen. Ovaj kontinuirani ciklus inspiracije i priznanja doprinosi jačanju pozicije žena u komunikacijama, otvarajući nova vrata za inovacije i ravnopravnost u industriji.

Kroz odgovore Irene Knežević i Une Bejtović, saznajemo više o vrijednostima koje nagrada promovira, izazovima koje su savladale i porukama koje šalju budućim liderkama komunikacijske industrije.

Irena Knežević, Menadžerica za korporativne komunikacije, Hemofarm d.o.o. Banja Luka, članica žirija i Woman.comm of the year CRS star 2023.

Koji su ključni kriteriji pri odabiru laureatkinja WOMAN.COMM OF THE YEAR i kako osiguravate objektivnost u procjeni?

Kriteriji za ocenjivanje uključuju hrabrost, istrajnost, autentičnost i raznolikost. Tražila sam ideje koje su uspješno harmonizovale lokalni kontekst sa globalnim trendovima i obratno. Sve članice žirija imale su priliku, uz veliku odgovornost, da prepoznaju projekte i pojedince koji stoje iza njih. 

Kako su vas inspirirale prijave i postignuća ovogodišnjih kandidatkinja?

Nominovane su sjajne žene sa mnogo utakmica iza sebe i nije bilo nimalo lako “označiti pravi kvadratić”.  Inspirisale su me žene čiji projekti i ponašanje donose promjene. 

Što biste poručili ženama u komunikacijskoj industriji koje teže ostvarenju ovakvog priznanja? 

Da budu hrabre, istrajne i da pomjeraju granice. Ranije sam rekla da ova nagrada ne treba da bude podstrijek samo nominovanim ženama, već i mladim profesionalkama koje tek ulaze u ovaj svijet, a koje uz trud, hrabrost, autentičnost i istrajnost mogu jednog dana stajati na Women.comm bini, sa statuom u rukama.  

Irena Knežević (desno)

Una Bejtović, Direktorica Bejtović Communications, WOMAN.COMM of the year PR I SPECIAL STAR 2023.

Što vam je značilo osvojiti nagradu WOMAN.COMM OF THE YEAR i kako je utjecala na vašu karijeru?

Woman.Comm of The Year je za mene zaista kruna višedecenijskog rada u odnosima s javnošću i uopšte u javnom poslu. Posebno jer je priznanje od kolegica iz struke, i zato je potpun osjećaj da ste ostavili kredibilan profesionalni trag kako u radu s klijentima tako i kroz nebrojene saradnje sa kolegicama iz struke, ili naprosto kroz javno djelovanje. Naravno, poslije nagrade osjećam da se više ne moram dokazivati, da zaista višedecenijski rad, iskustvo i ulaganje u sebe konačno ima profesionalnu potvrdu i svoju cijenu. Woman.Comm of The Year je dodatni garant kvalitete ukoliko se neko odluči da sarađuje sa mnom.

Što biste istaknuli kao ključne vrijednosti i poruke koje ova nagrada promovira?

Osjećam da promovira profesionalnu vidljivost žena koje itekako imaju šta da kažu i pokažu, a često ostanu negdje iza scene. Ova nagrada promovira i fundamente na kojima leži komunikacijska industrija u najpozitivnijem smislu – etiku, stručnost, kredibilitet, znanje, ali ono što je najvažnije slavi žene i njihove višestruke doprinose u industriji, ali i društvu u kojem živimo.

Koji je vaš savjet za žene koje se žele istaknuti u industriji komunikacija i možda jednog dana postati laureatkinje?

Da nipošto ne devalviraju sebe, svoje znanje, svoje vrijednosti radi kratkoročnih ciljeva. Da ostanu dosljedne u svojim profesionalnim zahtjevima i, naravno – više javno istupaju 😊

***

Foto: woman.comm

Komentari su onemogućeni.