U svijetu društvenih medija gdje influenseri dominiraju prikazivanjem savršenstva, dolazak “deinfluensera” označava revoluciju u pristupu i komunikaciji o proizvodima i uslugama. Deinfluenseri su pojedinci koji ističu apsurde influenserske kulture, koristeći humor, satiru, i dekonstrukciju umjesto besprijekornih slika i savršenih proizvoda. Oni naglašavaju stvarnost, odbacujući tradicionalne standarde ljepote i lifestylea.

Suprotno influenserima koji na pozitivan način promoviraju proizvode i brendove, deinfluenseri koriste svoju prisutnost na društvenim mrežama kako bi potaknuli razmišljanje, osvijestili o određenim pitanjima ili ismijali stereotipe povezane s influenserskim stilom života.

Ovi pojedinci koriste svoj uticaj za promoviranje održive potrošnje, etičke proizvodnje i transparentnosti. Aktivni su na različitim društvenim mrežama, razotkrivajući stvarnost iza savršenih životnih stilova.

Deinfluenseri podstiču brendove na poboljšanje praksi i kvalitete, pružajući im priliku za transparentnost i etičko poslovanje. Aktivno djeluju na svijest potrošača, pružajući alternativnu perspektivu i podstičući informirane odluke. Ovaj trend promovira vrijednosti poput održivosti i transparentnosti, unoseći važan pomak u način na koji se brendovi percipiraju na društvenim mrežama.

Ovaj fenomen postavlja pitanja o suštini uticaja na društvenim mrežama. Umjesto slavljenja savršenstva, deinfluenseri provociraju razmišljanje i potiču na propitivanje onoga što se čini “instagramičnim”. Njihova prisutnost na društvenim medijima postala je oaza autentičnosti u svijetu filtrirane stvarnosti.

Deinfluenseri redovno dijele autentične trenutke svakodnevnog života, izbjegavajući postizanje savršenstva. Njihovi postovi često sadrže humorističke komentare o “instant” slavi, postavljajući pitanje pravog značaja influensera u današnjem digitalnom dobu. Oni se obično ne promoviraju na način na koji to rade influenseri.

Ovaj novi trend otvara prostor za promjene u percepciji ljepote, autentičnosti i uticaja. Prisutnost deinfluensera na društvenim medijima služi kao podsjetnik da svako ima jedinstvenu priču, i da stvarna snaga leži u iskrenosti, a ne u savršenstvu.

Foto: Canva

Komentari su onemogućeni.