Malobrojni brendovi mogu tvrditi da imaju mitski status, ali Tiffany & Co. to čini s lakoćom.

Priča o brendu Tiffany & Co. datira još od 1837. godine kada su Charles Lewis Tiffany i John B. Young osnovali svoju firmu u New Yorku pod imenom “Tiffany, Young and Ellis“. Već tada su postavili temelje za ono što će postati jedan od najprestižnijih i najpoznatijih draguljarskih brendova na svijetu.

Od samog početka, Tiffany & Co. isticao se inovacijama i visokom kvalitetom. 1851. godine predstavili su svoj prvi katalog, postavljajući standard za prezentaciju svojih proizvoda. Njihov prepoznatljiv plavi katalog, poznat kao “Tiffany Blue Book“, postao je sinonim za luksuz i vrhunsku kvalitetu.

Brend je doživio pravi procvat kada je 1886. godine predstavio revolucionarni Tiffany® Settingzaručnički prsten s postavkom dijamanta na visokim šiljcima koja ga podiže iznad trake. Ova inovacija nije samo promijenila način na koji su zaručnički prstenovi dizajnirani, već je postala simbol ljubavi i vječnosti.

Tiffany & Co. poznat je također po svojoj dijamantskoj ekspertizi. Od samih početaka, brend je bio sinonim za vrhunske dijamante. Njihova predanost kvaliteti očituje se u činjenici da samo 0,04 % svjetskih dijamanata zadovoljava standarde potrebne za ulazak u slavnu plavu kutiju.

Osim dijamanata, Tiffany & Co. je uvijek bio predvodnik u korištenju raznih dragulja i materijala u svojim dizajnima. Kroz godine, brend je stvorio neke od najpoznatijih i najprepoznatljivijih komada nakita, kao što su dijamantna ogrlica Audrey Hepburn u filmu “Doručak kod Tiffanyja” ili dijamantni prsten Tiffany Diamond koji je također nosila.

Brend je uvijek bio na čelu inovacija, predstavljajući nove kolekcije i surađujući s renomiranim dizajnerima poput Jean Schlumbergera. Njihov Blue Book, koji se predstavlja svake godine, postao je platforma za izražavanje umjetničke vizije i kreativnosti.

Danas, Tiffany & Co. simbol je vrhunskog luksuza i elegancije. Njihova predanost kvaliteti, inovacijama i prepoznatljivom dizajnu čini ih brendom koji prevazilazi granice vremena i prostora, ostavljajući neizbrisiv trag u svijetu draguljarstva.

Foto: harrods

Komentari su onemogućeni.