Francuska modna kuća Jacquemus službeno se upušta u beauty segment kroz novo strateško partnerstvo s L’Oréalom, vodećom globalnom kompanijom u industriji ljepote. Suradnja je potvrđena tokom godišnje konferencije L’Oréala, a ovo označava prvi iskorak brenda u kategoriju kozmetike.

Osnivač brenda već je od samih početaka zamišljao da će Jacquemus, osim modne linije, obuhvatati i parfeme te beauty proizvode. Nakon godina planiranja, vizija se sada ostvaruje uz podršku jednog od najvećih imena u beauty industriji. Cilj ove dugoročne suradnje je pozicionirati Jacquemus kao luksuzni beauty brend koji će se istaknuti svojom kreativnošću i modernim pristupom.

Prvi proizvodi bit će lansirani u naredne dvije godine, a očekuje se da će linija uključivati parfeme i selektivno odabrane kozmetičke proizvode. Distribucija će biti ekskluzivna, na mjestima gdje su već prisutni brendovi poput Prade i Valentina, čime će se dodatno naglasiti luksuzna nota novog Jacquemus beauty svijeta.

Ova suradnja dolazi u trenutku kada Jacquemus nastavlja širiti svoje poslovanje, nakon što je u posljednjih nekoliko godina otvorio trgovine u Parizu, New Yorku i Londonu.

Jacquemus beauty linija obećava svjež i inovativan pristup, spajajući duh francuskog minimalizma s luksuzom i modernim lifestyleom.

***

Foto: jacquemus.com

Komentari su onemogućeni.