U eri kada informacije kruže brže nego ikada, digitalna revolucija mijenja način na koji konzumiramo vijesti i zabavu.

Tradicionalni medijski modeli, koji su desetljećima bili temelj našeg informiranja, suočavaju se s neizbježnom propasti. Povezivanjem masovnih medija i masovnog oglašavanja, nekada smo vjerovali da će ovaj model trajati zauvijek. No, danas je jasno da je ta epoha završila.

Na ovogodišnjem Weekend.17, američki novinar Bob Garfield donosi uvide o krahu tradicionalnih medija u digitalnom dobu. Na panelu „Dead Man Walking“ razotkrit će kako je digitalna revolucija uništila unosnu simbiozu medija i oglašavanja, koja je nekada smatrana prirodnom silom poput gravitacije. Smatra da baš kao što je industrijska revolucija uništila ručni rad i zanatska zanimanja, digitalna revolucija uništila je poslovni model koji je medije i oglašavanje učinio tako unosnima.

Sada se ti mediji bore za opstanak, dok se giganti društvenih medija poput Facebooka i Googlea bogate i zajedno ostvaruju više prihoda od oglašavanja nego top 500 izdavača s kojima se zajedno natječu. Prekomjerna količina sadržaja na internetu ruši stope oglašavanja, što dovodi do toga da izdavači više ne mogu finansirati kvalitetan novinarski rad.

Je li zaista došao kraj ere tradicionalnih medija? Odgovore potražite u Rovinju.

***

Foto: PR

Komentari su onemogućeni.