Panel diskusijama nazvanim „Future of Fashion“ danas je na Fakultetu za tehničke studije Univerziteta u Travniku počeo 2. Travnik Fashion Weekend koji pred publiku donosi sjajne dijaloške sesije o mogućnostima i izazovima tekstilne industrije BiH i regije u kojima eksperti iz sektora obrazovanja, modne i tekstilne industrije, kao i drugi relevantni akteri koji doprinose razvoju tekstila i mode u BiH, s posebnim fokusom na lokalnu zajednicu tragaju za novim smjernicama kako modu i tekstil trajno vratiti tamo gdje pripada – u Travnik i BiH.

Panel diskusije samo su uvertira u spektakularnu modnu reviju koja će ove nedjelje od 18:00 sati u atriju Mješovite srednje škole Travnik okupiti dizajnere koji stvaraju svjetske kolekcije, ali s potpisom „made in B&H“.

Humanost je u srcu BiH

Senses, Senses Kids, Gentlemen’s Club, Ladies Club, Galanterija Vujčić & Optika Geldi, Muchness, Budi Svoja, Olgica Đikić i mnogi drugi predstavit će svoje, posebno dizajnirane kolekcije za publiku Travnik Fashion Weekenda. Ulaznice za TFW su u prodaji posredstvom platforme Fiestalama.com, a cjelokupni iznos prikupljen od prodaje ulaznica bit će usmjeren u humanitarne svrhe Udruženju „Sreća za sve“ iz Travnika. 

Spektakularna modna revija u okviru 2. Travnik Fashin Weekenda pred publiku će donijeti kreacije domaćih autora, čije će revije nositi 23 ženska i 10 muških top modela „Fashion M“ tima. Među onima koji će travničkom pistom prošetati su i Leonarda Tomić (Future Fashion Face World), Tanja Karač (Miss turizma BiH), Majra Hasanica (Top model Fashion M), Antonija Grte (Top fotomodel BiH), te brojni drugi modeli nove generacije.

Noć bh. mode i svjetske elegancije

Prema najavama Selme Maličbegović iz organizacionog tima Travnik Fashion Weekenda „publiku očekuje večer mode, umjetnosti i elegancije u kojoj svaka kolekcija donosi posebnu priču“. Sportska kolekcija Latice de Luxe brenda Senses donosi spoj autentičnosti i premium kvaliteta. Inspirisana prirodom i cvjetnim detaljima, kreirana je da traje sezonama, a ne trenucima. Nakon kolekcije za odrasle slijedi dječija linija Latice de Luxe Kids koja donosi razigranost i svježinu, uz posebnu čar lutke Adelline, unikatnog rada dizajnerice Adele Dobrić, prve brendirane lutke u BiH. Pistom će proći i Biserčići, mlađe članice plesne škole PS MAYA Travnik – simbol dječije radosti, energije i šarma.

Da će 2. TFW donijeti za svakoga po nešto, dokaz je i kolekcija Gentleman’s Club, pod sloganom „Definisana elegancija“, koja utjelovljuje besprijekoran stil modernog muškarca. Odijela, kaputi i detalji donose spoj tradicije i savremenih linija, naglašavajući karakter i sigurnost. Pod sloganom „Elegancija za svaku priliku“, kolekcija Ladie's Club donosi priču o modernoj, samouvjerenoj ženi. Krojevi i vrhunski materijali stvaraju savršen balans između sofisticiranosti i udobnosti, a paleta boja odiše optimizmom. Pod nazivom „Harmonija stvaranja“, Galanterija Vujčić već 36 godina stvara torbe ručne izrade – spoj tradicije, kvaliteta i bezvremenskog dizajna. U savršenom skladu s njima, Optika Geldi, prva privatna optika u Travniku, predstavlja kolekciju dioptrijskih okvira u kojima se spajaju moda i praktičnost.

Muchness donosi inovativan spoj arhitekture, grafike i mode. Svaki komad oblikovan je poput arhitektonskog objekta – strukturiran, ali otvoren za igru i eksperiment. Muchness slavi individualnost i drugačiji pogled na modu. Brend Budi svoja predstavlja kolekciju She is Art. Ovo je modna priča o emociji i umjetnosti – jer moda nije samo ono što nosimo, moda je ono što osjećamo. Svaki komad je poruka o hrabrosti i autentičnosti. Travničanka Olgica Đikić, s više od tri decenije stvaralaštva, vraća se u svoj rodni grad. Njeno ime zlatnim slovima ušlo je u historiju BiH pobjedničkom haljinom „Crni labud“, proglašenom najboljom na svjetskom takmičenju dizajnera 2014. godine u Rumuniji. Njena revija „Večeras je povratak kući“ predstavlja slavlje mode, snage i elegancije.

„Travnik Fashion Weekend s ponosom predstavlja modu u srcu Bosne i Hercegovine. Ovaj projekat dokaz je da BiH modna scena ima budućnost – jer na jednom mjestu donosimo sportsku, dječiju, poslovnu i večernju kolekciju, kao i modne asesoare. To je veliki iskorak i pokazatelj da male porodične firme, brendovi i dizajneri postaju važan segment privrede Bosne i Hercegovine.“ – kazala je Maličbegović.

Da je pred publikom TFW-a događaj svjetskog kalibra dokaz su i članovi beauty tima kojeg čine Fashion M, Kompanija Qlity, Beauty Bar In, Frizerski-kozmetički salon Euphoria, Glamour by Iva Makelin i The Barberia zone.

Ovogodišnji Travnik Fashion Weekend naišao je i na nevjerovatnu podršku lokalne zajednice i cijele države budući da su podršku pružili Vlada SBK, Općina Travnik i Turistička zajednica Travnik. Sponzori TFW-a su BH Telecom, Megalant BH, Vlašić gradnja, Fitness centar „My Way“, Slastičarna Egipat. Pored Kompanije Qlity i agencije „Fashion M“, partneri projekta su i Edukacijski fakultet UNT, Kompanija „Number 1“ i platforma „FiestaLama“. Prijatelji projekta su MGT d.o.o. i Zavičajni muzej. Generalni medijski pokrovitelj je Magazin „Inspo“, a medijski partneri: Gracija, Visit BiH, Alfa TV, TNT Radio, Nezavisne novine, Centralna, Kiss FM, Portal Balans, Drukčiji radio, TV K3, Travnik.ba, Radio Kameleon, Portal BH reporter, Travnicki.info, Travnik-grad.info, HIT FM. Travnik Fashion Weekend 2025 organizuje Fakultet za tehničke studije Univerziteta u Travniku, u koorganizaciji s Udruženjem građana „Grafx“.

***

Foto: PR

Komentari su onemogućeni.