U vremenu kada je poslovni svijet u konstantnoj evoluciji, rijetki su pojedinci koji imaju hrabrosti napustiti sigurnost korporativnog okruženja i zakoračiti u neizvjesnost poduzetništva. Irena Miličević – Vukoja jedna je od tih rijetkih, izuzetnih žena. Nakon što je izgradila uspješnu karijeru u korporativnom sektoru, odlučila je svoj talent, znanje, energiju i strast usmjeriti prema vlastitom poslovnom poduhvatu. Kao direktorica Woman.Comm Cluba i marketinške agencije Prefix, Irena ne samo da vodi uspješan biznis, već je postala i pokretačka snaga promjena u komunikacijskoj industriji u Bosni i Hercegovini, ali i šire.

Ona je žena koja vjeruje u moć zajednice, povezivanja i dijeljenja znanja, što je vidljivo u njenom radu na organizaciji Woman.Comm konferencija. Ove konferencije postale su ključna platforma za profesionalke iz regije, omogućavajući im da dijele iskustva, uče jedne od drugih i jačaju svoje pozicije u industriji. Irena je kroz svoju viziju i neumoran rad pokazala da je moguće transformirati ne samo vlastiti poslovni put, već i cijelu industriju, ostavljajući neizbrisiv trag gdje god se pojavi.

U ovom razgovoru, Irena dijeli s nama svoja iskustva, izazove i inspiraciju koja je vodi na ovom nevjerovatnom putovanju.

Woman.Comm Club je postao prepoznatljiv brend u komunikacijskoj industriji regije. Kako ste uspjeli izgraditi ovako snažnu platformu, i što smatrate ključem njenog uspjeha?

Izgradnja Woman.Comm Cluba nije bila samo projekt već neka moja strastvena misija. Ključ našeg uspjeha leži u autentičnosti, jer ipak smo jedini klub ovog tipa u regionu. 😊 Naša vizija bila je jasna od samog početka – stvoriti prostor gdje se žene iz komunikacijske industrije mogu povezati, podržavati, učiti i inspirisati jedna drugu. Kroz otvoren dijalog, podršku, događaje i razmjenu znanja, kreirali smo zajednicu koja ne samo da prepoznaje vrijednost pojedinca, već aktivno doprinosi njegovom razvoju. Naš uspjeh je kolektivni – zasluga svih žena koje su dio ove platforme. 

Kako je proširenje Woman.Comm Cluba na zemlje regije uticalo na vaše ciljeve i misiju? Koje ste izazove i prilike uočili tokom tog procesa?

Proširenje Woman.Comm Cluba na regionalni nivo bio je prirodan korak u našem razvoju, zbog velikog broja upita žena iz Hrvatske, Srbije, Slovenije te drugih zemalja regije. Naša misija je oduvijek bila povezivanje i osnaživanje žena u komunikacijskoj industriji, bez obzira na geografske granice. Uočili smo ogromnu potrebu za platformom koja ne samo da pruža podršku, već i aktivno povezuje profesionalke iz cijele regije. Proces proširenja donio je svoje izazove – različite kulture, tržišta, trendove i dinamike, ali u tim razlikama smo prepoznali priliku za još dublje učenje i povezivanje. 

Woman.Comm konferencija sada ulazi u svoju treću godinu. Kako se konferencija razvijala od svoje prve godine do danas, i na koji način je pridonijela povezivanju i edukaciji stručnjakinja u industriji?

Woman.Comm konferencija je od samog početka bila više od običnog događaja; ona je postala središnje mjesto okupljanja, razmjene ideja i inspiracije komunikatora naše regije. U prvoj godini smo krenuli s vizijom da ponudimo prostor za edukaciju i umrežavanje, ali smo ubrzo shvatili da stvaramo nešto mnogo veće – platformu koja oblikuje budućnost komunikacijske industrije tako što naglašava važne teme o kojima se malo govori. Tokom godina, konferencija je evoluirala kako bismo odgovorili na promjene u industriji. 

Ponosni smo što smo uspjeli ne samo povezati stručnjakinje iz cijele regije, već i pružiti im alate i znanja koja im pomažu da rastu u svojim karijerama.

Svake godine dovodimo nova imena i stručnjake iz različitih dijelova svijeta u našu državu, pružajući kolegama priliku da prošire svoje horizonte znanja i iskustva s drugih tržišta. Također, svake godine bilježimo sve veći interes i broj gostiju, što potvrđuje da je naš pristup relevantan i da Woman.Comm konferencija postaje nezaobilazna tačka okupljanja za sve one koji žele biti na vrhuncu industrije. 

Svakako bih spomenula i naše nagrađivanje Woman.Comm of the Year koje održavamo već tri godine zaredom gdje promoviramo profesionalne uzore, slavimo njihov uspjeh, ali i dajemo doprinos razvoju komunikacijske industrije. Ove godine uvodimo veliku novost – natječaj se širi na cijelu Adriatic regiju. Do sada su mogle biti nominirane žene samo iz Bosne i Hercegovine, a sada očekujemo i prijave iz Hrvatske, Srbije, Makedonije, Crne Gore i Slovenije.

Program ovogodišnje konferencije donosi mnoštvo aktualnih tema, od umjetne inteligencije do mentalnog zdravlja. Kako ste birali ove teme i zašto smatrate da su one ključne za budućnost komunikacijske industrije?

Pri odabiru tema za ovogodišnju konferenciju, vodili smo se ključnim trendovima koji oblikuju komunikacijsku industriju, ali i onom meni najvažnijem – društveno odgovornom komuniciranju. Umjetna inteligencija, na primjer, već transformira način na koji komuniciramo, a važno je da naši komunikatori budu spremni za tu transformaciju. S druge strane, mentalno zdravlje je tema koja je dugo bila zanemarena, a od izuzetne je važnosti za sve kolege/ice koje balansiraju između intenzivnih poslovnih izazova i privatnog života. Svaka tema koju biramo ima dublju, društveno odgovornu pozadinu, jer je snaga komunikacije upravo u njenoj sposobnosti da oblikuje društvo na bolje. Kroz našu konferenciju, pod motom “SNAGA KOMUNIKACIJE, DA UČINIMO DRUŠTVO DOBRIM DRUŠTVOM,” želimo potaknuti sve sudionice i sudionike da razmišljaju o tome kako komunikacija može biti alat za stvaranje boljeg društva. Bez obzira na specifičnost tema, naš cilj je uvijek prenijeti poruku da je odgovorna i promišljena komunikacija temelj za pozitivne promjene, kako u poslovnom svijetu, tako i u društvu u cjelini.

Što sudionici mogu očekivati u smislu umrežavanja na ovogodišnjoj konferenciji, i koliko je važan taj aspekt za jačanje profesionalnih veza u industriji?

Umrežavanje je srž našeg događaja. Na ovogodišnjoj konferenciji sudionici mogu očekivati priliku da se povežu s istomišljenicima, liderima iz industrije i potencijalnim mentorima te ostvare poslovnu suradnju. Svaka pauza, svaki panel i radionica dizajnirani su tako da potiču interakciju i razmjenu ideja. Kroz umrežavanje ne samo da gradimo profesionalne veze, već stvaramo i trajna prijateljstva koja nas podržavaju u svim aspektima života. 😊

Kroz tri godine održavanja, Woman.Comm konferencija postala je jedno od najvažnijih događaja u regiji. Kako vidite njen uticaj na razvoj komunikacijske industrije i poziciju žena unutar nje?

Woman.Comm konferencija nije samo događaj, već pokret. Kroz ove tri godine, uticali smo na stvaranje novih prilika, podizanje svijesti o važnosti ravnopravnosti i društveno odgovornog poslovanja. Naš uticaj nije samo u broju sudionika, već u promjenama koje oni unose u svoje organizacije i šire zajednice. 

Što smatrate ključnim koracima za daljnje jačanje pozicije Woman.Comm Cluba kao vodeće platforme za komunikacijske stručnjakinje u regiji?

Za daljnje jačanje pozicije Woman.Comm Cluba, ključno je nastaviti osluškivati potrebe naših članica i industrije. Planiramo proširiti naše aktivnosti na nove platforme, dodatno ulagati u edukaciju i pružiti još više prilika za umrežavanje i suradnju. Važno je da ostanemo fleksibilni i otvoreni za promjene, jer samo tako možemo ostati relevantni i korisni. Također, želimo nastaviti jačati regionalnu suradnju i širiti naš uticaj na globalnom nivou, kroz partnerstva s međunarodnim organizacijama i sudjelovanje na globalnim događajima.

Iskoristite priliku i pozovite naše čitatelje na konferenciju – zašto je važno da budu dio ovog dvodnevnog projekta?

Pozivamo vas da ove godine doživite Woman.Comm konferenciju na potpuno nov način, u energičnoj atmosferi sarajevskog BKC-a. Tokom dva dana, SNAGA KOMUNIKACIJE okuplja istaknute lidere i vizionare iz komunikacijske, medijske, marketinške i kreativne industrije, pružajući vam jedinstvenu priliku da u neformalnom okruženju, uz miris svježe kave, proširite svoj profesionalni krug poznanstava. Zamislite da sjedite za stolom s ključnim predstavnicima agencija, kompanija iz realnog sektora i medija – svi oni dolaze s istim ciljem: razmijeniti znanja, inspiraciju i iskustva koja mogu pokrenuti pozitivne promjene u vašoj karijeri i šire.

Pod krovnom temom SNAGA KOMUNIKACIJE, želimo vas podsjetiti da snaga leži u svakom od nas, i da je svaka promjena, koliko god mala, važan korak prema boljem društvu. Pridružite nam se i otkrijte kako možete biti dio te promjene – jer BKC će 15. i 16. oktobra biti više od dvorane; bit će epicentar inspiracije, umrežavanja i pozitivne energije koja se širi kroz našu industriju i dalje!

***

Foto: Woman.Comm

Komentari su onemogućeni.