Interes za poduzetništvo buknuo je širom globusa, međutim, mnogi ljudi vjeruju da je poduzetništvo nešto što se ne može naučiti – da su oni koji su postali uspješni rođeni s nečim što drugima nedostaje. No, najveći poduzetniciRichard Branson, Steve Jobs, Bill Gates, i svi ostali – u biti su imali zajedničku samo jednu stvar: stvarali su odlične proizvode.

Pročitali smo knjigu Disciplinirano poduzetništvo i zaista nudi sveobuhvatan, integriran i dokazan pristup – korak po korak stvaranju inovativnih, vrlo uspješnih proizvoda. Knjiga je usredotočena na iterativni proces koji vas dovodi do optimalnog, elegantnog rješenja – temelja cijelog vašeg posla. Bilo da stvarate fizički predmet, usluge ili isporučujete informacije, Disciplinirano poduzetništvo razbija potrebne procese u 24 koraka koje bilo koja marljiva osoba može naučiti.

Da, poduzetništvo može biti haotično, ali situacije koje su po svojoj prirodi nepredvidljive zahtijevaju sistemski okvir koji vam omogućava da se smanji rizik identificiranjem i rješavanjem područja koja možete kontrolirati. Proces koji je izložen u ovoj knjizi može pomoći osigurati šaš uspjeh – ili vam može pomoći da brže padnete, ako je neuspjeh već neizbježan, i prebaciti vas na bolju ideju.

Ovaj vodič korak po korak ka stvaranju novog poduhvata pokazuje kako:

Stvoriti specifičnost koja ima vrijednost fokusiranjem na jednu tržišnu priliku kojom možete dominirati;
Kvantificirati jedinstvenu vrijednost koju donosite svom ciljnom kupcu – i kako pretvoriti tu vrijednost u profit;
Dizajnirati i izgraditi svoj proizvod na najučinkovitiji mogući način;
Savladati uobičajene prepreke kako da vaš proizvod prihvate kupci;
Identificirati i testirati ključne pretpostavke;
I još mnogo toga!

Kako svijet postaje sve složeniji, a problemi sve hitniji, potreba za poduzetnicima će samo rasti. Ovaj okvir omogućit će neustrašivim poduzetnicima da brzo i efikasno ponove svoj put prema najboljim rješenjima. Bilo da ste prvi put poduzetnik/ica ili imate već iskustva s poduzetništvom, Disciplinirano poduzetništvo nudi alate koji su vam potrebni za poboljšanje vaših prilika da izradite proizvod koji ljudi žele – i trebaju kupiti.

Poduzetništvo nije samo stanje uma već zbirka vještina. Ova 24 koraka predstavljaju praktični, korak po korak proces kanaliziranja kreativnog duha, za maksimiziranje prilika da se uspije i postigne ultimativni učinak.

– Mitch Kapor, osnivač Lotus Development Corporation-a

Poduzetništvo je vještina koja se uči, koja se može brusiti kroz jedru izvedbu. Ova knjiga može pomoći svakom poduzetniku da dramatično poveća mogućnost uspjeha pružajući mu uputstva korak po korak kad je riječ o pokretanju novog biznisa. Preporučam je svim ambicioznim poduzetnicima.

– Doug Leone, Partner, Sequoia Capital

Dok se duh poduzetništva često vrti oko sretnog spleta okolnosti, kod izvršenja nije tako. Ova knjiga vas vodi kroz sistematski pristup kako biste značajno povećali svoje šanse da uspijete u cilju da stvorite kompaniju koja će promijeniti svijet i biti održiva.

– Joi Ito , Direktor MIT Media Lab-a

Ovo su 24 koraka do uspješnog startup-a

  1. Market Segmentation (Segmentacija tržišta) : Identificirajte potencijalne segmente kupaca i njihove potrebe kako biste definirali ciljno tržište.
  2. Value Proposition (Vrijednosna ponuda): Jasno definirajte vrijednosnu ponudu koju vaš proizvod ili usluga pružaju ciljnim kupcima.
  3. Channel (Kanal): Odredite najefikasnije kanale za dostizanje i angažovanje ciljnih kupaca.
  4. Revenue Model (Model prihoda): Razvijte model prihoda koji se usklađuje s vašim poslovanjem i pruža održiv tok prihoda.
  5. Intellectual Property (Intelektualno vlasništvo): Identificirajte i zaštitite svoje intelektualno vlasništvo kako biste osigurali konkurentske prednosti.
  6. Customer Acquisition (Privlačenje kupaca): Razvijte strategije za privlačenje i sticanje kupaca za vaš proizvod ili uslugu.
  7. Product Development (Razvoj proizvoda): Izgradite i iterirajte svoj proizvod ili uslugu na osnovu povratnih informacija kupaca i potražnje na tržištu.
  8. Launch Plan (Plan plasiranja na tržište): Kreirajte sveobuhvatan plan za uspješno plasiranje vašeg proizvoda ili usluge na tržištu.
  9. Business Model (Poslovni model): Definirajte i usavršite svoj poslovni model kako biste osigurali dugoročnu održivost i profitabilnost.
  10. Organization (Organizacija): Uspostavite efikasnu organizacijsku strukturu i izgradite sposoban tim koji će podržati rast vašeg poslovanja.
  11. Funding (Finansiranje): Identificirajte i osigurajte potrebne izvore finansiranja za podršku rastu vašeg poslovanja.
  12. Launch (Plasiranje na tržište): Sprovedite plan lansiranja i predstavite vaš proizvod ili uslugu na tržištu.
  13. Sales (Prodaja): Razvijte efikasne strategije prodaje i procese kako biste generisali prihode i potakli rast poslovanja.
  14. Marketing: Sprovedite marketinške inicijative kako biste povećali svijest o brendu, privukli kupce i povećali prodaju.
  15. Support (Podrška): Pružajte izvrsnu podršku i usluge kupcima kako biste osigurali njihovo zadovoljstvo i lojalnost.
  16. Pivot or Persevere (Promjena kursa ili ustrajanje): Procijenite izvodljivost vašeg poslovanja i donesite strateške odluke o promjeni kursa ili ustrajnosti.
  17. Licensing (Licenciranje): Istražite mogućnosti za licenciranje vaše tehnologije ili intelektualnog vlasništva radi generiranja dodatnih prihoda.
  18. Manufacturing (Proizvodnja): Razvijte strategiju proizvodnje i osigurajte pouzdane partnerske odnose za proizvodnju vašeg proizvoda.
  19. Quality (Kvaliteta): Sprovedite procese kontrole kvalitete kako biste osigurali dosljednost i izvrsnost vašeg proizvoda ili usluge.
  20. Inventory (Inventar): Upravljajte nivoom inventara i optimizirajte operacije lanca nabave kako biste efikasno zadovoljili zahtjeve kupaca.
  21. Operations (Operacije): Optimizirajte vaše operativne procese i tokove rada kako biste poboljšali efikasnost i produktivnost.
  22. Intellectual Property (Intelektualno vlasništvo): Neprekidno štitite i koristite svoje intelektualno vlasništvo kako biste održali konkurentske prednosti.
  23. Team (Tim): Razvijte tim visokih performansi s pravim vještinama i sposobnostima kako biste ostvarili uspjeh u poslovanju.
  24. Culture (Kultura): Razvijte snažnu korporativnu kulturu koja se usklađuje s vašom vizijom i vrijednostima kako biste privukli i zadržali vrhunski talent.
Kupi na: knjiga.ba

Autor, B. Aulet direktor je Martin Trust Centra za MIT poduzetništvo i viši predavač na MIT-jevoj Sloan School of Management. Prije dolaska na MIT, imao je 25-godišnju uspješnu karijeru u poduzetništvu, od svog početka u IBM-u do iskustva koje je stekao kao serijski poduzetnik. Utemeljio je i vodio Cambridge Decision Dynamics i SensAble Technologies. Radi širom svijeta s poduzetnicima, malim preduzećima, velikim kompanijama i vladama na promicanju poduzetništva poticanog inovacijama.

Foto: Canva

Komentari su onemogućeni.