Na ovogodišnjoj ORBIZ konferenciji, posvećenoj inovacijama i poduzetništvu, posebnu pažnju privukao je segment mladih poduzetnika i poduzetnica iz Bosne i Hercegovine. Pred stručnim žirijem i publikom, priliku za predstavljanje svojih ideja dobilo je deset poslovnih projekata, od kojih je nagradu ORBIZ Pitch Award powered by Business Academy u iznosu od 2400 eura osvojila digitalna agencija Vangardia.

Vlasnice agencije, Nejra i Amani, započele su svoj poduzetnički put s jasnom vizijom i strašću za kreativnim pristupom marketingu.

U intervjuu za Inspo.ba, podijelile su inspirativnu priču o zajedničkom početku, izazovima koje su savladale i ambicijama koje ih vode naprijed.

Kako je započela vaša biznis priča? Šta vas je motiviralo da pokrenete vlastitu agenciju za digitalni marketing?


Nejra: Naša priča započela je kroz zajednički rad u istoj kompaniji, gdje smo brzo prepoznale da dijelimo viziju, strast za marketingom i kreativnosti. Motivisala nas je želja da kreiramo drugačiji pristup digitalnom marketingu u BiH – fokusiran na autentičan video sadržaj koji povezuje ljude, gradi zajednice i postiže vrhunske prodajne rezultate. Pokretanjem vlastite agencije, željele smo izgraditi platformu koja spaja inovativne ideje i strateško razmišljanje, omogućavajući klijentima da ostvare svoje poslovne ciljeve kroz kreativna, mjerljiva i održiva rješenja.

Na početku vašeg poduzetničkog puta što biste izdvojile kao vaš najveći izazov?


Amani: Najveći izazov u početku bio je nedostatak vremena, jer smo bile zaposlene i paralelno vodile agenciju. Također, birokratski izazovi prilikom registracije firme bili su naporni, ali smo sve to savladale. Naučile smo da je važno imati strpljenja i vjerovati da se svaki problem može riješiti ako vjeruješ u svoj cilj.

Možete li nam reći više o vašem pristupu klijentima i kako se razlikujete od drugih agencija?


Nejra: Naš pristup je vrlo personaliziran. Ne radimo standardne reklame, već kreiramo sadržaj koji se organski uklapa u potrebe naših klijenata, ali i publike. Fokusiramo se na kreiranje video sadržaja koji zaista prodaje, posebno kada je riječ o plaćenom oglašavanju. Ovdje je bitno da sadržaj ne izgleda kao reklama, već kao vrijedna poruka koju ciljna publika voli i dijeli.

Kako je izgledalo predstavljanje vaše biznis ideje na ORBIZ konferenciji? Šta ste naučile iz tog iskustva?


Amani: Predstavljanje na ORBIZ konferenciji bilo je nevjerojatno iskustvo. Imale smo priliku predstaviti naš rad pred velikim brojem mladih poduzetnika i steći prve kontakte u industriji. Iz tog iskustva naučile smo koliko je važno umrežavanje i razmjena iskustava, ali i kako je ključno da budemo autentične u predstavljanju našeg rada. Također, ORBIZ nam je pomogao da se osnažimo kao poduzetnice i proširimo našu mrežu podrške.

Šta za vas znači pobjeda na ovom takmičenju i osvajanje novčanog podsticaja za dodatne edukacije i znanja koja su vam neophodna za početak rada?


Nejra: Pobjeda na ovom takmičenju za nas je ogromna čast i potvrda da naš trud i vizija imaju vrijednost. Osvojene edukacije pružit će nam priliku da steknemo nova znanja i vještine koje su ključne za naš profesionalni razvoj. Smatramo da je ovo važan korak ka ostvarenju naših ciljeva i dodatna motivacija da kontinuirano radimo na unapređenju našeg rada.

Koji su vam alati ili edukacije najpotrebniji da svoj biznis podignete na viši nivo?


Amani: Da bismo podigle naš biznis na viši nivo, najpotrebnije nam je znanje i iskustvo u vođenju agencije, posebno u oblasti finansijskog upravljanja, optimizacije poslovnih procesa i strateškog planiranja. Također, želimo proširiti svoje znanje u vođenju tima, kao i u efikasnom upravljanju projektima kako bismo mogle bolje skalirati naše usluge i osigurati održiv rast. Fokusiraćemo se na razvijanje stručnosti u oblasti finansija, budžetiranja i poslovne analize, što će nam omogućiti da unaprijedimo poslovanje i pružimo još bolju uslugu našim klijentima.

Kako vidite svoj biznis za 5 godina? Koji su vaši dugoročni ciljevi?


Nejra: Za pet godina vidimo Vangardiu kao lidera u regiji kada je u pitanju inovativni digitalni marketing, posebno u segmentu video sadržaja. Želimo biti prepoznatljive po tome što kreiramo sadržaj koji nije samo vizualno atraktivan, nego i prodajan. Naš cilj je proširiti tim, raditi s još većim brendovima i nastaviti inovirati.

Kakav savjet imate za mlade ljude, posebno žene, koje razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa?


Amani: Moj savjet je da vjerujete u sebe i ne bojite se početnih prepreka. Ako vjerujete u svoju ideju i radite s entuzijazmom, sve se može postići. Žene, kao i svi ostali, imaju nevjerovatnu snagu da mijenjaju svijet, a poduzetništvo je savršena prilika da pokažete svoje sposobnosti i kreativnost. Uvijek nastavite učiti i prilagoditi se tržištu.

Šta vam Inspo.ba znači kao platforma koja podržava mlade poduzetnike? Kako ovakva podrška doprinosi vašem razvoju?


Nejra: Inspo.ba nam puno znači jer je platforma koja nas promovira, povezuje s drugim mladim poduzetnicima i daje nam pristup edukacijama, resursima i mentorstvu. Takva podrška je neprocjenjiva, jer kroz umrežavanje možemo učiti od drugih i primjenjivati nove ideje i strategije u svom poslovanju.

Kako balansirate između profesionalnih i privatnih obaveza, s obzirom na intenzitet vođenja vlastitog biznisa?

Amani: Balansiranje privatnog i profesionalnog života je svakodnevni izazov. Ipak, trudimo se organizirati vrijeme tako da imamo trenutke za odmor, jer znamo da je važno očuvati mentalno zdravlje. Naučile smo da je uz dobru organizaciju, timsku podršku i postavljanje prioriteta, moguće uspješno balansirati obje sfere života.

Koje su ključne vrijednosti koje želite unijeti u svoj rad i prenijeti kroz vaše projekte?

Nejra: Naš rad temelji se na autentičnosti, kreativnosti i konekciji. Cilj nam je stvarati projekte koji imaju svrhu, povezuju ljude i donose vrijednost brendovima i njihovim publikama.

Kako se osjećate kao dio zajednice mladih poduzetnica u BiH? Mislite li da postoji dovoljno prilika za razvoj i suradnju?

Amani: Kao mlade poduzetnice, osjećamo se podržano od zajednice i svjesne smo da postoji mnogo prilika za rast i suradnju. BiH tržište se razvija, a digitalno poduzetništvo nudi veliki prostor za inovacije i nove ideje. Veoma je važno da se međusobno podržavamo i dijelimo iskustva.

Na kraju, šta biste poručile publici i mladima koji žele živjeti svoje snove i ideje?

Nejra i Amani: Naša poruka je da vjerujete u svoje ideje, radite s entuzijazmom i ne bojite se neuspjeha. Svaka prepreka je prilika za rast. Kad radite ono što volite, nema granica za ono što možete postići.

***

Foto: @studio.studio.s/Sanela Babić

Komentari su onemogućeni.