Svijet njege kože može biti poput labirinta s mnoštvom proizvoda koji obećavaju savršenu kožu. Među najpopularnijim proizvodima su losioni, tonici i serumi, no jesmo li zaista svjesni njihovih razlika i kako ih pravilno koristiti?

Duboko zaronimo u ovu temu kako bismo razumjeli stvarnu ulogu svakog od ovih proizvoda.

Losion

Losioni su tekući proizvodi namijenjeni hidrataciji i pripremi kože za naredne proizvode. Obično se koriste nakon čišćenja lica kako bi se obnovila hidratacija koja se gubi tokom čišćenja. Losioni mogu sadržavati sastojke poput biljnih ekstrakata, vitamina ili hijaluronske kiseline koji hidratiziraju kožu i pripremaju je za apsorpciju ostalih proizvoda.

Tonik

Tonici su također tekući proizvodi, ali imaju malo drugačiju svrhu od losiona. Dok losioni hidratiziraju kožu, tonici često imaju dodatne funkcije poput balansiranja pH vrijednosti kože, sužavanja pora ili uklanjanja preostalih nečistoća nakon čišćenja. Tonici mogu sadržavati sastojke poput salicilne kiseline, biljnih ekstrakata ili antioksidansa kako bi poboljšali teksturu kože i pripremili je za dalju njegu.

Serum

Serumi su koncentrirane formule namijenjene rješavanju specifičnih problema kože poput bora, hiperpigmentacije ili dehidracije. Obično imaju laganu teksturu koja omogućava dublje prodiranje aktivnih sastojaka u kožu. Serumi su dizajnirani da ciljaju određene probleme i pruže intenzivnu njegu, stoga se koriste nakon tonika i prije hidratantne kreme.

Kako ih koristiti zajedno?

Iako su losioni, tonici i serumi različiti po svojoj svrsi, oni često djeluju sinergijski kada se koriste zajedno. Nakon čišćenja lica, prvo se nanosi tonik kako bi se pripremila koža, zatim serum radi ciljanog tretmana, a na kraju losion radi hidratacije. Pravilno korištenje ovih proizvoda može rezultirati zdravijom i blistavijom kožom.

U suštini, svaki od ovih proizvoda igra važnu ulogu u njezi kože, pružajući različite koristi i rješavajući različite probleme. Razumijevanje njihovih razlika omogućava nam da pravilno njegujemo našu kožu i postignemo željene rezultate.

***

Foto: Canva

Komentari su onemogućeni.