Hana Fejzić je nakon osamnaest godina karijere u globalnoj kozmetičkoj kompaniji odlučila napraviti zaokret i pokrenuti priču koja će nositi njen lični pečat. Tako je nastao OM Skincare, brend inspirisan tibetanskom medicinom, koji spaja prirodna ulja, putere i čiste formulacije u proizvode bez kompromisa. Filozofija „Natural. Fresh. Clean.” nije samo moto, već i način na koji Hana gradi autentičan odnos s klijentima, kroz male serije, ručnu izradu i rituale koji njegu kože pretvaraju u trenutke ljubavi prema sebi.
Kako je nastala ideja za OM Skincare i kada je brend zvanično pokrenut?
Nakon godina rada za kozmetičku kompaniju i korištenja, isprobavanja proizvoda iz tog portofolia krenula sam da istražujem druge brendove, ali se sve svodilo na isto, teški spojevi koji daju samo trenuti rezultat. Počela sam da tražim proizvode jer ništa nije odgovaralo mojoj koži. Imala sam osjećaj da je sve “too much”, previše mirisa, slojeva, agresivnih obećanja. Tražila sam balans i prave formulacije. Prilikom posjete doktoru Tibetanske medicine u jednoj od seansi se razvila priča o štetnosti dezodransa na žensko zdravlje. I tako je nastala prva bočica spreja od lavande, za mene. A onda smo krenuli da pričamo o uljima i krenuli da ih testiramo. Reakcije prijatelja i bliže okoline su bile obećavajuće i nakon godinu dana istraživanja tržišta OM skincare je otvorio svoja vrata.
Možete li nam ispričati nešto više o sebi i svom putu prije nego ste osnovali ovaj brend?
Više od 18 godina moja karijera bila je vezana za jednu globalnu kozmetičku kompaniju. Najprije sam radila kao regionalni voditelj prodaje, gdje sam vodila velike prodajne timove, a kasnije sam prešla na poziciju Sales Trenera, i to ne samo lokalno, nego i na regionalnom nivou. Godinama sam gradila tuđe snove – pomagala drugima da napreduju, ostvaruju svoje karijere, savjetovala, “trenirala” i svakodnevno držala edukacije iz poslovanja. Sve to imalo je svoju svrhu, prije svega u osnaživanju žena, i na to sam posebno ponosna. A onda je jednog dana, potpuno neočekivano, došao trenutak kad sam odlučila napustiti siguran, dobro plaćen posao – i postati nezaposlena. Tada nisam imala ni ideju o OM Skincare, niti plan kako će moj život izgledati. Imala sam samo osjećaj da je vrijeme da prestanem ulagati svu svoju energiju u tuđe priče i krenem graditi svoju. I danas, samo ponekad, svoje iskustvo i znanje, podijelim kroz sitna savjetovanja u malim biznisima, ali jednostavno to nije put kojim sam htjela nastaviti. A onda je došao OM, gdje sam mogla spojiti svoju strast, znanje, iskustvo i sve ono u što zaista vjerujem kada je njega u pitanju. Danas sam više nego ikada sretna što sam izabrala ono što meni najviše prija.

Koja je osnovna filozofija brenda OM Skincare?
Jednostavno rečeno – čista, iskrena i intuitivna njega. Vjerujem da priroda već ima sve što nam treba, a naš zadatak je samo da te darove upotrijebimo na pravi način. Bez kompromisa u kvaliteti, bez nepotrebnih sastojaka i bez “maski” koje prikrivaju istinu. Male serije, clean proizvodi, transparentni sastojci i ručna proizvodnja.
Na koji način birate sastojke koje koristite u svojim proizvodima?
Uvijek krećem od terapeutskog djelovanja. Gledam šta koža zapravo traži i koji sastojci to mogu pružiti. Biram hladno cijeđena, nerafinirana ulja, putere i biljne ekstrakte, često iz manjih, provjerenih izvora. Sastojak mora biti besprijekoran, jer samo takav može dati vrhunski rezultat. Također, tu su i naša infuzirana ulja, kao što je medno ulje, na koje sam posebno ponosna, jer je prvo takvo na Balkanu.

Kako izgleda proces razvoja jednog proizvoda – od ideje do finalnog pakovanja?
Prvo dolazi inspiracija – često iz neke biljke, mirisa, pa čak i iz rituala. Zatim slijedi faza istraživanja i formulacije, testiranje teksture, mirisa i djelovanja. Kad formula “klikne”, prelazim na dizajn ambalaže koji mora prenijeti priču proizvoda. Tek kada sam potpuno zadovoljna, ide u finalno pakovanje.
I moram reći da ja to sve radim sama (smijeh), možda zvuči uvrnuto, ali ne želim da mi font i dizajn upravljaju formulacijama. Rekli su mi da je u modi tanki font, da trebamo imati spa vizuale, smirene, bež i zelene nijanse. U tom momentu u ruci držim Honey Magic (medni serum) koji vrišti snagom, energijom, sastojcima, toplinom, magijom i apsolutno mu ne priliči tanki font. Za mene svaka ta bočica ima priču, svaka je ručno dezinfikovana, napunjena, obrisana i složena da čeka svoju vlasnicu.
Na kraju dana najbitnije je da krajnji kupac dobije kvalitetan proizvod i poruku koju želim da prenesem. OM nije običan brend i dok ja budem na čelu brenda, neće ni biti. Brend nisu samo proizvodi, nego i osjećaj koji želim da naši korisnici dobiju. Ne želim da nas samo zbog trenda pokupite sa tamo neke police i ne dobijete kompletan “tretman” od savjetovanja, do toga da vam se kaže ne, ovo nije proizvod za vaš tip kože. Ne želim da vam se proda proizvod koji ima super ambalažu, dizajniran po najnovijim trendovima, što mu svakako diže cijenu, a da u bočici dobijete razočarenje. To što je nešto skupo ne znači da je dobro za vas.


Osim proizvoda, nudite i edukacije masaže lica. Zašto vam je ta edukativna komponenta važna?
Želim da ljudi shvate koliko sami mogu učiniti za svoju kožu – masaža nije luksuz, već moćan alat za zdravlje i ljepotu. Edukacijom im dajemo znanje koje ostaje zauvijek, a proizvodi su tu da taj ritual podignu na viši nivo.
Trenutno razvijamo edukacije inspirisane tehnikom našeg doktora tibetanske medicine, koji praktikuje transformaciju lica i podizanje kontura drvenim alatom, najpribližnijim energiji kože. Rezultati su me lično fascinirali. To je poseban ritual s kompletnim protokolom, idealan za salone i spa centre, i upravo istražujemo koliko će biti interesantan našim klijentima.

Kako održavate autentičnost brenda u vremenu kada je beauty industrija preplavljena sličnim ponudama?
Ne pratim trendove, već ih stvaram. Ne radim proizvode zato što su “in”, već zato što imaju smisla i pravu vrijednost. Ljudi osjete iskrenost i to je najveća razlika.
OM skincare je sam po sebi autentičan, obzirom da mi ne radimo po farmaceutskim formulacijama, a i ne koristimo aktivne supstance u svojim proizvodima i isključivo se brend zasniva na proizvodnji biljnih ulja, uljnih seruma, balzama od organskih putera i mislim da globalno postoji samo četiri do pet sličnih brendova. OM ima svoje tibetanske recepture i mogu reći da je zaista 100% prirodan.
Možda zvuči previše samouvjereno, ali vjerujte da sam izabrala teži put, približiti ovu filozofiju danas kada svi žele instant rezultate je baš izazovno.

Da li postoje neki rituali ili vrijednosti iz tibetanske medicine koje primjenjujete i u svom svakodnevnom životu?
Apsolutno. Svako jutro počinjem sa toplom vodom i biljnim čajem, njegom kože uljima i kratkom masažom. Također, vjerujem u balans između aktivnosti i odmora – i trudim se to živjeti, iako nije uvijek lako.
Kakav odnos imate sa svojom online zajednicom?
Vrlo blizak. Ne želim da budem samo “brend na ekranu”, već neko s kim ljudi mogu razgovarati. Odgovaram na poruke, savjetujem, dijelim znanje. Mnogi naši kupci su postali pravi prijatelji. I to je posao koji nikada neću prepustiti nekome drugom, jer mi je jako važno da OM osjeti kako klijenti reaguju na naše proizvode, a s druge strane svaki klijent nam je bitan i želim da dobije maksimalnu posvećenost i odgovore koje traži.

Šta vam vaši kupci najčešće pišu u porukama ili recenzijama – koji je najposebniji feedback koji ste dobili?
Često pišu da im proizvodi vraćaju vjeru u prirodnu kozmetiku. Najposebnije poruke su one gdje ljudi kažu da im se koža promijenila, ali i da se osjećaju bolje iznutra, jer im je njega postala mali dnevni ritual ljubavi prema sebi.

Da li pripremate neke nove proizvode ili projekte koje možete ekskluzivno najaviti za naš portal?
U pripremi već dugo stoji jedno posebno ulje, kombinovano sa bakuchiolom, i ja se nadam da će svjetlo dana ugledati već početkom septembra. I još uvijek radimo na projektu edukacija masaža lica, kao što sam ranije rekla.
Do kraja mjeseca izlazi i prvi e-book koji će naši pratioci moći preuzeti besplatno, a radi se o edukaciji korištenja biljnih ulja u njezi kože.
To je ukratko, na čemu trenutno radim, a dugoročno od OM možete očekivati neočekivano 😊

Gdje vidite OM Skincare u narednih pet godina?
Vidim ga kao prepoznat brand ne samo u regiji, već i van nje. Želim da naši proizvodi putuju svijetom, ali da i dalje ostanemo vjerni malim, pažljivim serijama i ručnoj izradi.
Koji OM proizvod je vaš lični favorit?
To je kao da pitate roditelja koje dijete mu je draže! Svaki proizvod ima svoju priču, inspiraciju, ljubav i energiju.
Ali, ako moram izdvojiti, trenutno je to Pruné (to famozno luksuzno ulje koje čeka svojih 5 minuta) – miris, tekstura i osjećaj na koži su jednostavno čarobni. I to ulje još uvijek nije izašlo na OM pozornicu, ali evo ostavljam ovdje obećanje da hoće.

Šta biste poručili ženama koje razmišljaju da pokrenu svoj biznis u beauty industriji?
Da vjeruju u svoju priču i da je žive. Industrija je konkurentna, ali ako ste autentični i znate zašto nešto radite, vaš glas će se čuti. I da – ne bojte se krenuti prije nego što “sve bude savršeno”.

Koja je vaša definicija prave njege kože?
Prava njega kože je ona koja je jednostavna, prirodna i u skladu s vama. Ne radi se samo o proizvodima, već o ritualima, dodiru i vremenu koje odvojite za sebe. Ja bih rekla da prava njega počinje iznutra, mirom sa samim sobom, a onda vam se koža zahvali prihvatajući ono što joj dajete izvana.
***
Piše: Maja Slomo
Foto: Ernad Terzić