Dugonajavljivano drugo izdanje Travnik Fashion Weekenda doživjelo je svoj vrhunac i u atriju travničke Srednje mješovite škole pred publiku donijelo modni spektakl kakav se rijetko viđa u Bosni i Hercegovini. Desetine vrhunskih profesionalnih top modela predstavilo je više od 100 modnih kreacija koje su potpisali istaknuti bh. brendovi kao što su Senses, Senses Kids, Gentlemen's Club, Ladies’ Club, Galanterija Vujčić & Optika Geldi, Muchness, Budi Svoja, Olgica Đikić i mnogi drugi.


U skoro dva sata umjetničko-scenskog performansa, modeli svjetskog kalibra među kojima su i Leonarda Tomić (Future Fashion Face World), Tanja Karač (Miss turizma BiH), Majra Hasanica (Top model Fashion M), Antonija Grte (Top fotomodel BiH), te brojni drugi oduševili su publiku koja je prepoznala kvalitet lokalnih dizajnera koji na krilima domaćeg znanja, imaju potencijal diktirati svjetske trendove.

„Travnik Fashion Weekend je i ove godine dokazao da modna scena u Bosni i Hercegovini ima izuzetnu energiju, kreativnost i potencijal. Ponosna sam što smo uspjeli okupiti toliko talentovanih dizajnera, modnih brendova i zaljubljenika u modu koji zajedno stvaraju ovu prelijepu priču. Posebno se zahvaljujem svim brendovima koji su bili dio ovogodišnjeg izdanja TFW-a. Hvala na povjerenju i podršci. Veliko hvala i beauty timu koji je svojim umijećem dao pečat savršenom izgledu naših modela: Beauty Bar In, Frizersko-kozmetički salon Euphoria, Glamour by Iva Makelin i The Barberia zone. Bez njihovog predanog rada i profesionalizma, ovaj događaj ne bi bio potpun.“
– kazala je Selma Maličbegović iz organizacionog tima 2. TFW-a.

Nezaboravan modni show
Ovogodišnji Travnik Fashion Weekend kojeg je organizovao Fakultet za tehničke studije Univerziteta u Travniku u koorganizaciji s Udruženjem građana „Grafx“ naišao je na nevjerovatnu podršku Vlade SBK, Općine Travnik i Turističke zajednice Travnik. Događaj su sponzorski podržali i BH Telecom, Megalant BH, Vlašić gradnja, Fitness centar „My Way“, Slastičarna Egipat, kompanija Qlity, „Fashion M“ team, Edukacijski fakultet UNT, Kompanija „Number 1“ i platforma „FiestaLama“.
































„Travnik Fashion Weekend bio je izuzetno zahtjevan, ali u isto vrijeme i izuzetno inspirativan projekat. Kao produkcijsko-logistička i tehnička podrška, kompanija Qlity imala je priliku da se suoči s velikim izazovima, ali i da pokaže koliko se predanim timskim radom može ostvariti događaj svjetskog kalibra – onakav kakvom bi pozavidjele i mnogo veće modne manifestacije. Bilo je istinsko zadovoljstvo osmisliti i producirati promotivni spot, kreirati cjelokupni vizuelni identitet i vidljivost projekta, te na kraju realizirati završni događaj – modnu reviju koja je spojila modu, umjetnost i scenski performans na vrhunskom nivou“
– kazao je direktor kompanije Qlity Alem Hamzić.

Drugo izdanje Travnik Fashion Weekenda još jednom je dokazalo da Travnik može biti domaćin događajima koji pomjeraju granice kreativnosti i profesionalizma. I ovoga puta TFW je poslao i poruke zajedništva i dobrote, darujući cjelokupni iznos prikupljen od prodatih ulaznica za Udruženje „Sreća za sve“ čijim je predstavnicima uručen ček od 1.500,00 KM.


Studentski san prerasta u spektakularnu tradiciju
„Dva dana Travnik Fashion Weekenda bila su u potpunosti inspirisana modom i kreativnošću. Prvog dana održane su panel diskusije na temu ‘Izazovi u tekstilnoj i modnoj industriji’, koje su okupile predstavnike modne i tekstilne industrije, privrede, lokalne zajednice i obrazovanja. Drugog dana, fokus je bio na modnoj reviji koja je bila u znaku domaćih dizajnera i brendova, a čije su kolekcije pokazale da Bosna i Hercegovina ima kapacitete da na tržište plasira gotov, kvalitetan proizvod nemjerljive vrijednosti“
– kazala je Amra Tuzović iz organizacionog tima 2. TFW-a dodajući kako su ponosni što se ideja studenata i profesora Fakulteta za tehničke studije i smjera za tekstilno inženjerstvo i modni dizajn, pretvorila u događaj ovakvih razmjera – događaj koji postavlja standarde.
„Travnik Fashion Weekend imao je i svoju posebnu misiju – ohrabriti studente i mlade dizajnere, pružiti im priliku da pokažu svoje vještine, znanja i kreativnost, te da budu dio modne priče koja nadahnjuje i pokreće pozitivne promjene.“
– zaključila je Tuzović.

Cjelokupnom organizacijom Travnik Fashion Weekenda oduševljeni su i u Vladi SBK, te Općini Travnik odakle su poručili kako će im uvijek biti zadovoljstvo podržavati svjetske događaje iza kojih stoji bosanskohercegovačka pamet i kreativnost. I dok će se utisci poslije modne revije tek slagati u nadolazećem periodu, iz organizacionog tima TFW-a poručuju kako je večeras spuštanjem zavjese na 2. TFW, počelo planiranje njegovog trećeg i još uzbudljivijeg izdanja.









***
Foto: PR