Šta se dešava kad se neke od najvećih ikona kulture, umjetnosti i mode okupe oko kolekcije dječije odjeće? Razigrana moda, privlačni printovi i pop zabava. 

Saznajte sve o najnovijoj H&M kolekciji dječije odjeće koja donosi crteže Keitha Haringa inspirisane Diznijevim Mikijem Mausom. Kolekcija Diznijevog Mikija Mausa sa Keithom Haringom nosi Haringove slike kao kolaže i printove po cijeloj odjeći i modnim dodacima za bebe i djecu do 14. godina. 

„Keith Haringova interpretacija Mikija Mausa je prilično razigrana i željeli smo to da odrazimo živopisnim printovima. To je moderan omaž umjetniku i animiranom liku, kao i modi i umjetnosti i zaista sam ponosna na ono što smo stvorili kombinujući ove dvije ikone“,

kaže Sofia Löfstedt,  Head of Kidswear Design and Creative u H&M-u. 

Bejzbol jakna i biciklistički šorts zajedno s teksas jaknama, haljinama, šortsevima i suknjama, plus duksevi s kapuljačom, dukserice i majice. Široki krojevi i prostrane siluete stvaraju duh uličnog stila. Kolekcija je inspirisana dugotrajnom Haringovom strašću za Mikijem Mausom i koristi poznatu paletu crvene, bijele i crne, s dodatkom svijetloplavog džinsa. 

Kada je Haring bio dječak, otac, koji je i sam bio crtač stripova, ohrabrivao ga je da crta. Haring je posebno obožavao Mikija Mausa, čak je i sanjao da bude crtač stripova nalik svom idolu Voltu Dizniju. Godine 1978. preselio se u Njujork i ubrzo je postao dio umjetničke scene, a njegovi crteži Mikija Mausa su se pojavljivali na zidovima metroa, ulica i klubova.   

Liz Shortreed, SVP, global Disney, Pixar and Softlines Category dijeli:

„Naša najnovija kolekcija s H&M-om je zabavna i živopisna, pozivajući mlađe generacije da se na moderne nove načine povežu sa nekim od omiljenih likova Diznija. Poput Keitha  Haringa  i H&M, mi proslavljamo kreativnost i umjetnički izraz, blisko sarađujući sa globalnim modnim partnerima kako bismo ponovo osmislili naše priče za novu publiku.“

Kolekcija dječije odjeće s Diznijevim Mikijem Mausom sa Keithom Haringom biće dostupna od 4. jula u prodavnicama širom svijeta i onlajn na hm.com. 

***

Foto: PR

Komentari su onemogućeni.